16 Ağustos 2010 Pazartesi

Dalgalanmanın olumsuz etkileri

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin yarışmasındaki son durumlara aklım sırrım ermiyor arkadaşlar. Aşırı dalgalanma var yada bana öyle geliyor çünkü şimdi sorgulatıyorum site sıralamada gözükmüyor bile. Daha düne kadar sekizinci oldum diye seviniyordum. Şuan sıralamada ilginçtir çok alakasız siteler çıkıyor. Bunun sebebini tam olarak anlamış değilim fakat kısa bir süre içerisinde ortaya çıkar diye ümit ediyorum. Umarım sıralama bu şekilde dengesiz olarak sonlanmaz. Çünkü gerçekten uğraş veriyorum ve sitenin yükselmesini bekliyorum. Bütün çabalarım ve emeklerim siteye yoğunlaşmış durumda. Bunu gözardı edemem, yarışmada bir şekilde sıralamada kalmalıyım ve bunu sarsmamalıyım. Herhangi bir dalgalanmanın bile bunu yapabilmemesi lazım ki istediğim sonuca ulaşabileyim. Fakat ne olursa olsun bu yarışma bitecek ve sonuçlar ortaya çıkacak. Sıralamada kalmayı haketmeyen sitelerin olduğunu düşünüyorum. Nedense bu durum değişmiyor, herneyse. Sinirlerim yine bozuldu umarım site kısa bir süre içerisinde düzelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !