27 Ağustos 2010 Cuma

Durumun karışıklığı

Açıkçası hergün burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin yarışmasının genel durumu hakkında bilgi vermekten ve bu bilgiyi verirken sarsılmaktan bıktım. Sabit bir yere oturmak istiyorum. Artık ellerimi geriye atabilir ve paramı bekliyor vaziyete geçebiliyor olmak beni mutlu edecek. Fakat bu dalgalanmadan çektiğim nedir inanın anlamış değilim.Bu durumu çözebilmek için son günlerde kendime biraz backlink desteği yapıyorum. Ciddi konuşalım, bu işler illegal çalışmadan olmuyor. Neden diye soracak olursanız, karşı tarafın aynı tavrı sergilememesinden şikayetçi olduğumu söylerim. İnanın onlar illegal şekilde seo tekniği kurmamış olsalar, bu yarışmada kimse sivrilip illegal işlere karışmaz. Evet, yarışmadakilerin çoğunun ne kadar küçük insanlar olduğunu biliyorum fakat genel itibariyle bu durumun etik dışı veya haksız yere kazanılmış olmasının vereceği imaj bu küçük insanların bile olmayan psikolojilerini yok eder. Siler süpürür hatta. Utançlarından blackhat seo'nun b'sini ağzına alamazlar. Durum böyle olunca bizde legal yollar ile devam etmeye çalışırız tabi ki. Umarım yarışmadaki durum bir an önce düzelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !