30 Ağustos 2010 Pazartesi

Yakında değişecek dengeler

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin genel durumu itibariyle benim yararıma işliyor. Altıncı sıradayım ve en önemlisi dalgalanmaya rağmen altıncı sıradaki yerimi koruyorum. Seo ayarlarımın ne kadar stabil, sağlam olduğunu siz düşünün. İddia meselesi yapmıyorum kesinlikle fakat dobra konuşacağım diğer sitelerin sıralamadaki yerleri 5 güne kadar düşecek. Bunuda çok yakında yapacağım bir değişikliğe bağlıyorum. Ne derseniz deyin, güncelleme yakındır ve kazanmam için önümdeki engeller teker teker kalkıyor. Sıralamada sabit yere gelmişim, altıncı sıradayım önümdeki siteler düştü düşecek durumda sadece kapışacağım iki veya üç site var bu durumu değerlendirmem için sadece backlinklere ihtiyacım olacak. Onuda çok kısa sürede halledebileceğimi umuyorum. Yazılarımla bu durumu sizlere bildireceğim, ilk üç site kendi arasında çekişme durumunda, diğer sitelerin zaten hali ortada. Sabit kalan sadece ben varım, bu durumda değişmeyecek gibi görünüyor. Gereken tek şey zaman, biraz daha zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !