6 Eylül 2010 Pazartesi

Sebepsiz yenilgiler

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin yarışmasının son günlere girerken, sanırım sıralamadaki yerimin tamamen neresi olduğunu anladım. Uzun süren yarışmayı yedinci olarak tamamlayacağım. Zaten yeni bir site olarak girmiştim açıkçası fazlada umudumun olduğunu söyleyemem. Fakat çabalarımın bir nebze sonuç vereceğini düşündüğümden dolayı yarışma içersindeki hal ve tavırlarım şu durumumun çok daha ötesinde bir yerlerdeydi. Bundan pişmanlık duymuyorum keza bunu yapabildiğim için seviniyorum. Hatta ilerleyen tarihlerde de bunu yapmaya devam edeceğim çünkü ben ne zaman inancımı ve adaletli tavırlarımdan vazgeçip başka şeylere yönelirsem o zaman sitenin sıralaması düşüyor. Çünkü yazı yazmıyorum, backlink kasmıyorum site ile ilgilenmiyorum. Ve dahası bunları umursamıyorum. İşin kötü tarafı bu umursamayışın zararlarını bildiğim halde önlemler almaya çalışmıyorum. Nedendir bilinmez, en çok kendime kızsamda şu son günlerde yinede en çok bu tavırlarım yüzünden kendimi seviyorum. En azından yıllar boyu kendimi değiştirmeyip, özümü koruduğum için. burmeh, yaza, lida, fx15, biber, hapı, ile, formda, girin kelimelerinde yükselmeye çalışma çabalarım devam edecek. Umarım ödül alabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !