1 Eylül 2010 Çarşamba

Acizliğin bu kadarı

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin sıralama durumunda ilginç bir analiz elde ettim arkadaşlar. Farkına vardım -ki farkına varmadığımı düşünüyor arkadaşlar sanırım- bazı arkadaşlar çeviri yemiş olmasına rağmen siteleri üst sıralamaya çıkabilsin diye "burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin" başlıklı konular açıp, günde 5-6 tane yazı yazıp üst sıralamaya çıkma çabası içine giriyor. Bunun ne kadar aciz, korunaksız ve saçma olduğunu düşündükçe kendime durup soruyorum, acaba seo yarışması için bu kadar uğraşmaya, bu kadar inat etmeye değer mi ? Yenilmeyi hazmedemeyen insanların yaptığı, uğraşı olduğu şeyler gibi boş, anlamsız ve gereksiz şeylerle uğraşan çoğu insancık için bu gerekli olsada, ben şahsım adına bu tarz anlamsız ve aciz şeyleri tercih etmeyen biriyim. Hala bu davranışını sergileyip, üstlere çıkabileceğini düşünen arkadaşcıklara acımak bir yana, bu uğraşlarından vazgeçleri onların adına daha iyi olacağı için şimdiden uyarımı yapayım. En azından ben üstüme düşen görevi yaptım. Fazla uğraşmaya gerek yok, yeniliyorsan. Yenilmişsindir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !