2 Eylül 2010 Perşembe

Olağan durumlar

Yarışmamıza kaldığımız yerden devam ederken burmeh yaza, lida fx15, biber hapı ve ile, formda girin kelime gruplarında yükselmek için elimden gelenin en iyisini yapıyorum. Önceki yazımda sizlere burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin yarışmasındaki ukalalığın sınırlarını zorlayan arkadaş hakkında bazı şeyler söyledim. Hala lafımın arkasındayım ki kendisinden bir cevap gelmemiş, yazılarını takip etmiyorum artık. Her ne kadar birinciyim diye düşünsede sıralamada şans eseri yükselen ertan isimli arkadaşın linki hala ilk sırada. Bu durum onu rahatsız etmiyor mu acaba kendisi kumdan kaleleriyle pek bir meşgul herhalde ki göremiyor sıralama durumunu. Son 10 gün kaldı, hala altıncı sıradayım, yükselmek için elimden geleni yapıyorken sizlere yarışmanın düzenlendiği içerik hakkında hiç bir bilgi vermedim denebilir. Az iş çok yemek formülünü uygulayıp sıralamada tutundum. Tutunmayada devam edeceğim. Ama kimse yanlış anlamasın, bu birilerine anti-seo yapacağım anlamına gelmiyor. Sadece kumdan kalenin çok uzağında inanç, çaba ve hırs istemlerinin getirdiği anonim duygular ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !