7 Eylül 2010 Salı

Referandum, Bayram ve Ben

Referandum, burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin yarışmasının sonuçlanması ve bayramın birbiriyle çakışması acaba bana birşeyler mi anlatıyor diye düşünürken yarışma sonucunu az çok kestirebiliyorum kendi kendime. Bu yarışma kötü sonlanacak ve ben ödül alamayacağım. Ufak bir teorim vardı, sitenin çeviriye girip son günlerde sıralamadan düşeceğine dair. Sanırım o gerçekleşiyor ve ben engel olamıyorum. Yarışmanın kötü sonuçlanmaması için uğraşırken, yaklaşan referandum ve bayram telaşıda bunun yanında cabası oluyor tabi ki. Umarım referandumdan çıkacak olan hayır oyu ile hayırlı bir bayram geçer, ve bayramda az misafirsiz bol dostlu zamanlar geçirirken yarışmadaki sıralamayı düşünmeden ilk üçte bitirebileceğinden emin olabilirim. Çünkü buna ihtiyacım var, uzun uzun siteleri düşünmektense kendime birazda olsa zaman ayırmama gerçekten ihtiyacım var. Çoğu şey beni boğuyor, site düştükçe boğuluyorum denebilir. Zirvedekilerin Sarsılması'nın dualarıyla yaşarken, kendime dua etmeyi unutmuş buldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !