7 Eylül 2010 Salı

Gerilim Tırmanıyor

Referandum git gide yaklaşırken burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin sıralamasında yükselebilmek için alternatif yollar aramaya koyuldum. Bunun yanında seo çalışmalarıma aralıksız devam edip bir an önce alacağım ödülü yükseltme gayesini kendime edindim bile.

Son zamanlarda artan bunalımla birlikte yapacağım işlere karşı olan ön yargılarım bir bir artmakta bununla birlikte inancımı git gide kaybetmekteyim. Bunun üzerine bilgisayarımda bazı sorunların çıkması ve sitelere fazla önem verememem bu düşüncelerimin ve kaprislerimin üstüne tuz biber oldu. Gün geçtikçe yarışmanın üzerimde artan baskısı ve olumsuz etkisi beni pozitif yönden uzaklaştırıyor, ÖSS ve diğer dertlere fazla zaman ayıramayacağımı hayal ettikçe resmen çıldırıyorum. Kendimi biraz daha sosyal yaşantıya odaklayıp günlük yaşama heveslerinden uzaklaşmalıyım. Sanırım ödül şimdiden belli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !