6 Eylül 2010 Pazartesi

Google ve Biz

Günlerdir Google tarafından anlaşılamadığımızı düşünüp, sitemizde farklı varsasyonlar ile seo ayarı çekmeye uğraşıyorum. Fakat yolun sonuna yaklaşırken gördüğümüz her ışığın umut olmadığını anladım. Bazen görünen şey, umut ışığından ziyade karşı taraftan gelen trendir.

Biz bu trene çarpmak bir yana, trenin olduğu bir köprünün yakınından geçsek bile, sıralamada havalara uçuyor Google tarafından bertaraf ediliyoruz. burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin sitemizdeki ayarların tam olarak Google için ne ifade ettiğini bilmesemde büyük ihtimal Google beni sevmedi. Ve sevemeyecekte.

Fakat köprünün karşı tarafından gelen Google bana çarpmak yerine sıralamada beni yükseltme cömertliğini gösterirse ki uğraşıyorum ; sanırım sevineceğim. Buna ihtiyacım var, Google ve biz farklı platformlarda savaşan iki webmaster dünyasıyız. Bu dünya içerisinde yükselmek, mevki kazanmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !