24 Ağustos 2010 Salı

Arada yazmak lazım

merhaba arkadaşlar burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin yarışmasından her ne kadar ümidi kesmiş olsamda arada girip yarışma hakkında birkaç bilgi vermek doğru olacaktır diye düşünüyorum. Bunun yararı olacağı düşüncesindeyim zira buraya kadar çabaladım ve birşeyler yapmak için hala geç değil gibi. Neden diyeceksiniz, diğer sitelerin durumları ortada. Onlarda birinciliğe tamamiyle oturmuş değiller. Çoğu hacklink ile bir yerlere gelmeye çalıştı. Herneyse, onlar artık benim meselem değil. Meselem sadece bu sitenin pr alabilmesi, eğer gerçekten güzel rakamlar elde edebilirsem güncellemede bu benim için iyi olacaktır diye düşünüyorum. Sitelerin güncel tutmanın pek de önemli olduğunu düşünmüyorum şahsen ama arada yazı yazmak iyi olur diye düşünüyorum. Şimdilik yazımı diğer yazılar gibi kısa tutacağım, başka yazıyı yazar mıyım ? yada ne zaman yazarım bilmiyorum. Bunu ilerleyen tarihlerde göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !