19 Ağustos 2010 Perşembe

Zaferi sorgulamak boşuna

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin yarışmasında hızımız dur durak bilmeden ilerliyor. Kimse bu hızımı kesemez diyebilirim. Çok emek harcadım emeğimin karşılığını görüyorum. Dokuzuncu sıradayım, sitem çeviriden çıktı. Backlinklerime güveniyorum ve sağlam adımlarla ilerliyorum. Umarım ilk sekize girip ödül alabilirim. Önceki kayıtlarda sizlere bu durumu belirtmiştim. Sıralamadaki ilk üç site haricindeki diğer sitelerin şans eseri bu konuma geldiklerini söylemiştim. Dediğim çıkmış durumda, sarsılıyorlar. Sarsılmalarına da hiç birşey engel olamıyor. O güvendikleri seo güçleri bile gözlerinin önünde yıkılıp gidiyor. Buna engel olamayacaklar. Çünkü bu işi bilmiyorlar. Bilmedikleri gibi sağa sola çemkirip, onun bunun emeğini çalıyorlar. Buna üzülüyorum gerçekten. Keşke böyle olmasa bu düzen fakat malesef hayatımızda bu tür insan çok. Sizlere sadece yarışma hakkında hissettiğim şeyleri söylemek istedim. Diğer yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !