11 Ağustos 2010 Çarşamba

Seo Ayarları

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin sitemizin seo ayarlarını neredeyse tamamlamış bulunuyoruz. Seo ayarlarını yapılandırmadan yarışmada yazı yazmak ne kadar doğru olurdu bilemiyorum. O yüzden önce sağlam bir seo temeli ardından da uygun adım marş marş denecek şekilde yola çıktım arkadaşlar. Uzun zamandır yazamıyorum. Ramazanda girdi araya haliyle, pek aksattım sitemizi. Ama en kısa sürede güncel yazılarla tekrardan karşınızda olacağım. Bu arada birkaç şeyden söz etmek istiyorum. Bazı arkadaşlar sıralamaya öyle oturmuşlar ki birinci olacaklarını falan düşünüyorlar. Heh, üzücü durum ne diyelim. Seo işini bildiklerini ve hiçbir şekilde oradan inmeyeceklerini zannediyorlar. Kendilerini bencil diye nitelendiriyorum. Ramazan dolayısıyla pek birşey demek istemiyorum fakat sadece beni beklesinler. Az kaldı inanın fazla değil ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !