15 Ağustos 2010 Pazar

İnancın sonucu

Sizlere burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin yarışma sıralamasında katılmıcı olarak yükseleceğimizi söylemiştim. Diğer arkadaşları o kadar uyarmama rağmen bu durumu ciddiye almadılar. Kendi bilecekleri iş. Gerçek bir seo temeli üzerine sitelerini kurmaktansa basit yöntemler ile ilk sırada kalacaklarını bu yarışmayı kazanabileceklerini düşünüyorlar. Sitemiz sekizinci olarak sıralamaya girmiş durumda. Umarım bu durumu koruyabilirim. Rakiplerimi küçümsemek de istemiyorum aslında ama daha öncede belirttiğim gibi sadece biraz zaman gerekiyor onların seviyesine ulaşabilmem için. Bu benim için zor değil çünkü gerçekten kendime inanıyorum bunu yapabilirim. Sadece dört beş yazıyla sonuçlarda ciddi bir yer edinmişim. Bu durum benim için gerçekten sevindirici. Tabi ki geriye kalan tek şey beklemek. Bekledikten sonra geriye kalan kısımda biz değil tekniklerimiz konuşacak diye ümit ediyorum. Şimdilik bu kadar, diğer yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !