25 Ağustos 2010 Çarşamba

Zirvedekilerin sarsılması

Yükselişin burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için kaçınılmaz olduğunu son iki gündür hep birlikte görüyoruz arkadaşlar. Meselenin tam anlamıyla yarışmadaki hüsranın sona erdiğini, yükselişe geçtiğimi ve bunu kimsenin durduramayacağını söylemek pek de ütopyada söylenmiş şeyler olmayacaktır. Yarışmaya olan umudumu ne kadar yitirdiysem de, son günlerdeki artış seo temellerinin ne kadar sağlama dayandığını gösteriyor. Bu benim için sevindirici birşey. Rakiplerimin bu konuda tam olarak ne düşündüğünü bilmiyorum. Çünkü onlar dalgalanmaya bağlı olarak sıralamanın değiştiğini düşünüp - ki bu bence çok saçma - bu konuda bir kez daha yanıldıklarını gözler önüne seriyorlar. Diğer küçük iddialı olmayan isimlerde yarışmada sivrilmiş durumda, fakat onların bu ilerleyişini ben tamamen şans eseri buluyorum. Zirvedekilerin sarsılması buna bağlı olarak alttaki küçük gördüklerinin tepeye geçmesi, ayakların baş olması çok da fazla zaman almayacaktır diye ümit ediyorum. Bakalım yarışma sonuçları nasıl sonlanacak. Hep beraber göreceğiz ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !