1 Ağustos 2010 Pazar

Herşey hala aynı, değişmedi

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin yarışmasında sıralamanın değişmediğini görüyoruz. Sanırım dördüncü günümüz ve hala kayıt edilmiş değiliz. Bu alışıldık durum, başlangıçta bu gibi sorunlarla neredeyse herkes karşılaşıyor. Gün geçtikçe düzeleceğinden eminim. Şu sıralar sılamalarda çektiğimiz sıkıntı kadar hiç bir şeyde sıkıntı çekmedik sanırım. Nedense hiç bir şekilde dikiş tutturamadık. Bunun sebebini inanın anlamış değilim. Gerçi bu sıkıntıların aynısını rakipleriminde yaşadığını düşünüyorum. Sıralama o kadar dengesiz ve düzensiz ki sanırsınız bu yarışma değil. Kıyasıya mücadele mi var acaba bunun arkasında ? Bunu da oturup düşünmek lazım. Ben çok düşündüm pek çözüm bulmuş değilim. Bu arada görünüm üzerinde birtakım değişiklikler yaptım can sıkıntısından. Kırmızı rengi daha çok seviyorum, umarım sizlerde beğenmişsinizdir. Bunun sıralamada faydası olur mu bilmiyorum ama, göze daha hoş geldiği kesin. Şimdilik yazacaklarım bu kadar,  sonraki yazıda görüşmek üzere. Esen kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !