25 Ağustos 2010 Çarşamba

Hüsrana uğramamak adına

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin yarışmasında tam da ümidi kesmişken dün sonuçlara baktım ve yedinci sıraya oturduğumu gördüm. Ama bu durumu dostlarım pek çekemedi ki site hemen filtreye girdi bununlada kalmadı sıralaması aşırı derecede düştü. İlk yirmi beş sayfa içerisinde yokum ve bu durum pek çabuk geçecek gibi gözükmüyor. Yinede ben umudumu kaybetmeden yazılarımı yazmaya, sizlere bu yarışmaya olan inancımı ve bağlılığımı göstermeye devam edeceğim. Sonuçta ne olursa olsun yükseliyorum. Bunun, yazı yazmanın benim için pek zararlı olacağı düşüncesinde değilim. Çünkü gerek sıralamanın en başından olsun, gerekse yarışmanın gidişatı kimsenin birincilikte saltalanat kuramayacağı yönünde. Ben birinci olmanın veya ilk üçe girmenin çok da zor olduğunu düşünmüyorum. Sitemiz yeni, haliyle güncellemelerden pek bi nasibini alamıyor. Fakat zaman içerisinde, -ki umarım yarışma sonuna yetişir- sıralamada yükselip hatrı sayılır bir ödül alacağıma inanıyorum, şimdilik bu kadar. Diğer yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !