31 Ağustos 2010 Salı

Mücadeleye devam edeceğim

Akşam vakti iftar sonrası kötü haberler aldım burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin yarışmasına dair. Sıralamanın düştüğünü gördüm, yedinci sıraya düşmüşüm. Bu benim için gerçekten kötü bir haber. Sıralamanın düşmesiyle birlikte yarışmaya olan ilgi ve alakam kat be kat azalıyor. Bununla birlikte mücadeleyi bırakıyor umursamaz davranışlarda bulunuyorum. Benden geride yer alan sitelerin türlü değişikliklerle önüme geçmesi hatta yer yer anti-seo çalışmalarını üzerimde denemeleri sinirimi bozuyor. Sinir bozmakla kalmıyor yaptıkları kötü amaçlı işler işe yarıyor da. Bakın, altıncı sıradaydım, beşinciliği bekliyordum fakat düşüş yaşadım. Diğer sitede aynı şekilde çeviri yedi ne yaptıysam yapayım onuda çıkartamadım çeviriden. Böyle sürüp gidecek mi acaba diye düşünürken aklıma farklı planlar gelmiyor da değil. Fakat bu planların çoğu benim zararıma çıkacak şekilde. Sadece yarışma içerisinde işe yarayabilir, o ayrı mesele tabi ki. Bunu göze alacak mıyım bilmiyorum, yarışmaya olan inancım azalsada mücadeleye devam edeceğim. "Burmeh, yaza, lida, fx15, biber, hapı, ile, formda, girin" kelimelerinde yükselmek için mücadeleye kaldığımız yerden devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !