1 Eylül 2010 Çarşamba

TDÖ Formülü

Yedinci sıraya düşmenin verdiği üzüntü ile bir yandan hırslanıyor diğer yandan ise burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girinyarışmasında yükselebilmek için çözümler üretiyorum kendime. Çözüm olarak güncel yazı yazmayı ve inanmayı bırakmamayı tercih ediyorum. Çünkü bu tercih benim ilerde kazanmamı sağlamakla birlikte paranın ödülün yanı sıra bana tecrübe deneyim ve özgüven sağlayacak. Bunun getirisi paradan çok daha önemli, ilerde düzenlenecek olan yarışmalara şuanda kendimi hazırlıyor olmam benim için sabit, işe yarar deneyimler kazandırıyor. Bu deneyimler ilerde işime yarayacak ve umarım bundan sonraki yarışmalarda daha iyi konumlara gelebileceğim. İlk sitelerimdi, neredeyse beşinciliğe kadar yükseldim yarışmaya sonradan katıldım fakat en başta kendime ve yapabileceklerime inandım. Çünkü yapabileceklerime inandıkça kendimi yarışmada yükselmek için bir engel yokken buluyorum. Yükselebilmek meselesini kafaya takmamak ile birlikte, neden ? sorusuna cevaplar arıyorum. Bu cevapların çoğu tatmin edici ve beni geliştirici cevaplar. Diğer siteler gibi basma kalıp öğretiler üzerine siteyi finale taşımaktansa tecrübelerim ile kendi kabuğumda yaşarım daha iyi. Burmeh yaza, formda girin ve lida fx15 amaçlarıyla birlikte biber hapı'nı tanıtmaktan çok sizlere fikir vermeye çalışıyorum. Umarım burmeh yaza lida fx15 biber hapi ile formda girin yarışmasında kayda değer birşeyler yapabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !