4 Eylül 2010 Cumartesi

Sonuç Kestirememek

Sonuç kestirememek kadar kötü bir durum var mıdır acaba diye sorarken burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin sıralamasına dair bazı teorilerimin gerçekleştiğini görüyorum. Üzücü olarak hack yiyen arkadaşın sitesinin düzelmediğini gördüm ki hali ile sıralamadan düşmüş. Her ne kadar burmeh yaza, lida fx15, biber hapı, ile formda girin kelimelerinde çekişme içerisinde olsakda emeklerin boşa gitmesi üzücü bir konu. Emeksiz olarak üst sıralamaya geçen arkadaşlara Çoğunluğun Anlamsızlığı isimli yazımda zaten gereken cevabı vermişim. Ne kadar boş uğraşlar içinde olduklarını kıçı kırık bi ertanı geçemediklerini her zaman dile getiriyorum. Zirvede olup aşağıdakilere nankörce bakanlar, gün gelir aşağı inerler ve dert yanarlar. Böyle karma karışık durumun içerisinde ne yapacağımı bilememekten çok Durumun Karışıklığı insanı çıldırtıyor hatta delirtecek raddeye getiriyor. Sabırla beklemektense sadece saldırmanın birşeyler kazandırabileceğini düşünmem bana sadece zarar getirecektir diye düşünüyorum. Sadece bekliyorum, son 8 gün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

burmeh yaza lida fx15 biber hapı ile formda girin için en iddialı yorumu yaz !